söndag 4 februari 2018

Alldeles väldigt mycket snö


Som det har snöat!

Det började snöa när dottern och jag körde hem från Kosta i fredags och sen har det bara fortsatt. Tur att det finns hjältar som plogar och sandar våra vägar :-)

I går var maken och jag både till Öland och Kalmar i snöstormen, men som sagt det snöade så dant att det inte var lönt att slita fram kameran (även om den var med).

I dag fick det bli en tvätt- och bakdag som avslutades med ett pass på gymmet tillsammans med maken och sonen. Sonen gav mig och maken några nya övningar som kommer att göra oss lite starkare och ge oss lite bättre balans :-)

Men nu tror jag bestämt att det är dags att krypa ner under duntäcket med psykologiboken.

Ha en härlig start på veckan <3

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Samma här. Fast jag vill ju ha snö. Hoppas att jag kan kunna ta en skidtur snart. Kraaaam Pia