tisdag 2 januari 2018

Granbarr till fotknölarna


Nu är granen utstädad och det var minsann i sista momangen kan jag erkänna. Jösses vad med barr :o
Men nu är den borta och återbrukad som täckning över kryddland samt lökar som eventuellt skulle kunna traktera ortens rådjur ;-)

Eftersom vi är vanedjur kommer det säkert att ta ett par veckor innan vi upptäcker att dörrhållet går att använda igen ;-)


Jag måste erkänna att putsa mässing inte är min bästa idrottsgren :-) 
Jag har gjort mitt bästa på de fina Skultunastakarna, men hur fasen gör man för att få bort fläckarna?

Den här första vardagen efter helgerna har vi faktiskt unnat oss semester, både maken och jag. 
Maken donar i källaren och med lite tur har jag ny belysning i torkrummet vad det lider.
Sonen, ja han pluggar och spelar golf några dagar till innan vi ska skjutsa honom och all hans packning tillbaka till Halmstad igen.

Upptäckte precis att jag genom facket har gratis on-line yoga, så gissa vad jag ska göra ;-)

Ha en underbar fortsättning på resten av veckan <3

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Yoga är ju bra särskilt när den är gratis. Själv ska jag på ett rörelse smidighets pass. Oj Oj hur ska det gå? Vi har granen kvar här fast den åker ut i helgen. Kraaam Pia