onsdag 15 november 2017

Vattna med stil


Big smile på den, Must have och den är min!


När jag såg kannan tänkte jag direkt på en av mina favoritfilmer med Johnny Depp. Alice in Wonderland och de helt underbara scenerna från Mad Hatter tea party.

Nu kan jag äntligen vattna med stil inomhus. Precis som i filmen och skvätta lite te i varje kruka ;-)
Lätt att hantera är den också med sina handtag både på sidan och ovanpå. Vill man, kan man sätta på stril också, men det känner jag skvätter ner parketten i onödan ;-)


Dags för invigning av den mest gigantiska teapot jag sett.

Ha en underbar fortsättning på resten av veckan <3

2 kommentarer:

Charlotta sa...

Åh, vilken fin vattenkanna! Förstår om det blev ett impulsköp på den. :) :)

Meta sa...

Snyggt och rejäl åxå. slipper springa och fylla på hela tiden.
Min är alldeles för liten här.
Ha nu en bra vecka
Kram Meta