tisdag 3 oktober 2017

Sug i inredningstarmen


Lika snabbt som höstmörkret sänker sig över oss kommer suget efter inredning tillbaka.

Exakt vad och hur har inte klarnat än, men det gör det snart :-)
Jag har redan bestämt att det är naturens färger som gäller den här hösten. 
Under oktober är det lite mer färger för att under november bli lite mer sobert för att kunna axla advent och den kommande julen.

Men än har vi oktober, som av olika skäl, har rosa accenter.

Ha en härlig fortsättning på resten av veckan. Tjingeling

2 kommentarer:

HWIT BLOGG sa...

Ja nu är man sugen på att gosa in sig och mysa till sig...men jag har tappat all lust för inredning där jag bor nu. Så mycket man skulle vilja göra så mycket men hyr man så hyr man. Min höstpimpning får bli att att klippa gräset ha ha...
Kul att se hur du tänker och inreder, snyggt!
Kram från Titti

Meta sa...

Konstigt att det är lika dant varje år. när oktober närmar sig börjar man tänka på hemmets färger och hur resten av året ska bli . Ja ja det är än några veckor kvar här på kolonin. Iår har jag så mycket att bestämma om huset här så jag hinner nog inte med så mycket hemma. Det är en kul tid
Ha det nu så gott och lycka till med dina planer.
Kram Meta