torsdag 21 september 2017

Varje morgon och kväll


Jamen så är det faktiskt, det underbara vintage sminkbordet kommer till användning varje
morgon och kväll året runt.

Det är skönt och lyxigt att ha en egen liten spegelvrå i sovrummet.


De två skåpen rymmer förvånansvärt mycket, ett skåp för hud- och hårprodukter och ett för det lite mer färgglada ;-) Helt ärligt är det färgglada mest nagellack, eftersom jag inte tillhör de som klarar av att lägga smink.


I min ungdom samlade jag på parfym, mest för dess vackra flaskor. En liten del av flasksamlingen får stå framme tillsammans med de gamla flakongerna och de få dofter jag använder. Mest älskad doft är en underbar Polo, som tyvärr inte produceras längre och som god tvåa kommer Clean.

Efter dagens core pass måste jag erkänna att jag känner en skön trötthet i kroppens muskler :-)
Äntligen!

Ha en härlig fortsättning på veckan. Tjingeling

1 kommentar:

HWIT BLOGG sa...

Så fint - och praktiskt! Åhh den där Polo-parfymen var min favorit i många år...letar fortfarande efter något som doftar som den :)
Fredag igen, ja det är bara att kämpa på i regnet!
Kram från Titti