fredag 25 augusti 2017

Knådad och knäckt


Oj, oj, oj!
Det hade jag inte räknat med :o


Nog för att det är fredag och jag normalt slutar tidigare på fredagar, men jag räknade inte med att sluta så här tidigt :o


I stället för fredagsfika på jobbet, besökte jag naprapat-Åsa.
Jag säger bara, jösses!


Det är riktigt länge sen jag kände mig så här knäckt! 

Tror minsann att hela sommaren kom i kapp på en gång. Efter förra sommarens lådlyft följt av nytt diskbråck har jag blivit sne av värk. Den här snedheten ska nu Åsa försöka att räta ut.
Inte det lättaste med en ryggmuskulatur som stretar emot som en gammal ekstock :o


Ett gäng värktabletter, många glas vatten och vila 1-2 dagar, så är jag på banan igen :o Tur att det är en vecka till nästa behandling ;-)


Nu tar jag fredag på allvar, kryper upp i den sköna fåtöljen och njuter av ledighet ett par dar :-)

Ha en underbar helg. Tjingeling

3 kommentarer:

HWIT BLOGG sa...

Ja jösses, hoppas du inte är helt knäckt nu utan orkar med en skön helg :)
Ha det gott!
Kram Titti

Meta sa...

Säger bara fy fasen det där är inte roligt. Just nu är det rätt ok här men jag får vara försiktig.Skador är inte att leka med. Regn och rusk gör inte saken bättre.
Men du hoppas en hel helg i vila och med god mat gör susen
Kram Meta

Villa Ryttarängen sa...

Hoppas Åsa får ordning på din rygg. Ha en härlig helg och så får vi hoppas att solen kikar fram. Kram Pia