måndag 28 augusti 2017

Höst, eller


Måndag och ny vecka, igen. Augusti har snart visslat förbi och vi går in i hösten.
I går var jag tvungen att ta lite bilder i dotterns lägenhet, nära himlen där under takåsen.

Hennes nya ursnygga prints symboliserar hennes bägge hem, barndomshemmet och nuvarande. Blev du sugen på en egen så kanske den finns HÄR.


Dottern har även börjat höstmysa och bytt ut kuddarna i soffan. Riktigt snygga, om du frågar mig ;-)


Men nu tror jag bestämt att jag själv ska känna in lite höst och få inspiration.


Ha en härlig fortsättning på resten av veckan. Tjingeling

1 kommentar:

Meta sa...

Nog är det väl lite tidigt med höst än. Sensommar låter bättre tycker jag. Så fint hon har det. Det är roligt när barnen flyttar hemifrån och man får hälsa på hos dom och njuta av att de har det bra.
Att tända massor med ljus det hör den här tiden till så nu blir det att fylla på lagren
Ha det gott
Kram Meta