lördag 29 juli 2017

Landa


Nu var det ju några dagar sen vi kom hem, men det har tagit några dagar att landa.

Aj, aj, aj ..... jag hann egentligen inte mer än hem så fick jag en ny låsning i bröstryggen och "ryggskott" var ett faktum. Tur att jag var förutseende och har tider bokade hos min naprapat i slutet av augusti ;-) Njae så enkelt är det egentligen inte.
Jag fick ett nytt diskbråck (nedanför mina stelopererade kotor) förra sommaren på jobbet, sen dess har jag haft ont i ryggen, knaprat piller, tränat men ändå fått låsningar i bröstryggen till och från. Vid midsommar nådde jag väl en sån där mental vändpunkt och bokade tider så snart naprapaten hade tider helt enkelt :o


Nog om min rygg! 
Har ni sett?!?! :-)


Min far är en samlare av marint och diverse hantverksrelaterat. Jag vet inte om jag ska ta det som en hint, men han delade med sig av sin samling.
Bliv vid din läst ;-)


 Den här fina samlingen av verktyg och träläster ska få förenas med mina egna järnläster så snart jag bestämt mig för var de ska stå :-)

Maken blandar betong till trappen och jag, jag tar hand om jordgubbar, citroner, bakar och pysslar både inne och ute.

Ha en härlig fortsättning på helgen. Tjingeling

1 kommentar:

HWIT BLOGG sa...

Aj låter inte bra det där med din rygg...tur att hjälp finns att få!
Snygga saker där i fönstret också :)
Söndag igen, trist väder och fotboll på tv:n, jag vilar denna dag!
Kram från Titti