onsdag 8 mars 2017

Trött och lite sliten


 Trött och lite sliten! 
Det är hög tid att lämna in kameran på rengöring. Bilderna har tappat sin skärpa och jag har fått något strå på sensorn som måste redigeras bort på varendaste bild. Tröttsamt!
Just nu är kamerakillen på kurs och sen på semester, men om ett par veckor är det dags i alla fall.


Trots snö, plockade jag in några kvistar, äpple, körsbär och kornell. Jag bara måste ju provhänga mina fina påskägg ;-) 
De supersöta fjäderäggen som matchar de fina kransarna på matsalsdörrarna.
Så snart jag slipper pulsa i snön ska jag hämta lite skirare ris till ägg och påskfjärdrar.


I kväll blir det till att krypa ner under täcken tidigt, det blev alldeles för sent igår kväll och alldeles för tidigt i morse. 
Men bara en enda dag kvar att jobba den här veckan, på fredag har jag tagit en ledig dag för att göra lite annat än att jobba på kontoret.

Ha en härlig fortsättning på resten av veckan. Tjingeling

1 kommentar:

HWIT BLOGG sa...

Ja både jag och kameran har varit vissen! Jag lämnade in min till fotoaffären i Karlskrona (tips!) nu är den som ny och billigt var det också...nu ska bara jag bli som ny också :)
Kram från Titti