fredag 6 januari 2017

Nytt favoritmärke i garderoben


Jag köpte ju en Ajlajk tröja av Malin (Butik Norregård) i höstas, den blev verkligen en favorit i garderoben. 
Lite vidare utan att vara för vid, lagom tajta ärmar utan att var för tajta och perfekt i längd trots min långa rygg.
Malins webbutik, Butik Norregård hittar du HÄR.

Nu under mellandagsrean kunde jag inte låta bli att köpa två svarta Ajlajk till ;-) Den första är lite rynkad i ryggen, längre bak och söta trumpetärmar. Litet grått tryck i sidan, som bara skymtas i bilden.


Den andra är lite mer som långärmad t-shirt men fortfarande med den sköna vidden. Litet grått tryck längs ryggraden. 
Alla tre går lika bra till jeans, som till snyggbyxor eller kjol. Jag använder S som då blir lite tajtare om armarna.

I dag har vi ytterligare en dag med helt underbart väder, men på tok för kallt. Brrrrrr....... jag beundrar helst solen från insidan ;-)

Ha en fortsatt fin helg. Tjingeling

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Snygg! Ja det där med kläder är ju lite jobbigt tycker jag. Jag är verkligen urusel på att hitta fint till mig själv. Kraaam pia

HWIT BLOGG sa...

Gäller att hänga med här för du är flitig på nya inlägg :) Jättesnygg tröja, jättesnygg ny frisyr och jättesnygga glasögon, check! Du har hittat din stil, klockrent!
Kram från Titti