fredag 13 januari 2017

Fredagsmys i dubbel bemärkelse


TGIF!!
Den här veckan blev ju inte alls vad som var tänkt från början.
Jag jobbade måndag, men började känna mig risig framåt lunch. Måndag kväll och natt var definitivt inte bästa jag upplevt. Hemma  från jobbet med vetekudde och yllepläd, drickandes citronvatten, äppelcidervinägervatten, tranbärsjuice och te.
Men idag är det fredag och inte vilken fredag som helst heller, både maken och jag har haft semester. 
Semester, tillsammans, bara vi två :-) 
Började morgonen i Kalmar, jag skulle ha fixat mina naglar i onsdagskväll men vädret satte ju stopp för det. Det fick minsann bli i morse istället :o


Nu har vi överlämnat huset till husvakterna och i eftermiddag/kväll väntar trevligheter, men det får bli morgondagens inlägg ;-)

Ha en underbar fredag. Tjingeling

Inga kommentarer: