tisdag 3 januari 2017

Dags att Leva och Må bra


Vid den här tiden förra året köpte jag boken "Lär dig leva" av Mats och Susan Billmark. En bok om stress, en bok om närvaro, en bok med stor igenkänningsfaktor, en bok att läsa i lugnt tempo och låta budskapet sjunka in.
Även dottern har lånat boken, läst boken och till sist köpt ett eget ex.

I julklapp fick jag "Dags att må bra". Gissa vem? Jo, just det av dottern :-) 
Boken är en guide till mindre stress, mer närvaro, bättre kommunikation, bättre självkänsla och mindre oro. Jag kommer med glädje att ge mig i kast med de olika övningarna, jag tror att det är perfekt för min hälsa och mitt välbefinnande :-)
Böckerna hittar du i närmaste bokhandel eller webshop. Facebooksidan Leva i Nuet hittar du HÄR


I dag trilskas jag med mina nya glasögon :o Varför ska det vara så himla svårt att vänja sig vid nya styrkor?

Med en tisdag snart passerad är det bara en och en halv arbetsdag kvar den här veckan :-) Skönt med kort start!

Ha en fin fortsättning på första januariveckan. Tjingeling

Inga kommentarer: