tisdag 15 november 2016

Spegel, spegel på väggen där


Så har den då kommit, första spegeln som ska vara "center piece" i spegelväggen i matsalen. 
Så jä..a fin, om ni frågar mig ;-)
Med tiden ska jag komplettera med ytterligare fyra speglar, i olika storlekar och olika form. Jag har en bild i huvudet, så jag kommer att slå till när jag hittar just rätt spegel.


Gjorde en mindre justering på frisyren, eller icke-frisyren idag. Stackars min frisör säger jag bara :o

Innan jag körde hem gick jag till blomsteraffären och beställde storbladig eucalyptus, kunde givetvis inte låta bli några vita hyacinter.

Spolade av jorden och satte ner dem i mina marockanska glas, enkelheten får bli lite kontrast till det guldiga :-)


Men nu tror jag bestämt att det är dags att göra kudden sällskap. 
Ha en fin fortsättning på veckan. Tjingeling

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Jättefint har du fixat till där på bordet. Spännande med spegelväggen också. Hyacinter gör sig bra så där i glas. Måste köpa några nya till helgen. Kraaaam Pia