tisdag 4 oktober 2016

Värmande ull


Hösten har kommit på allvar med halv storm. Det är nästan svårt att förstå att vi hade 20 grader för en vecka sen. Precis lagom till höstkylan smög sig på hade jag sån tur att Julia skulle sälja sin underbara stickade ullpläd från Hübsch. Numera får den värma mig i soffan :-)


Tack och lov för play på TV!
Medan nordan viner runt huset halvsitter jag i soffan och tittar igenom alla hus-, inrednings- och matlagningsprogram på Play.
Jaa, det är ungefär det jag gör idag.


Sen måste jag bara visa!
Med glasbord är det nästan ett måste med glasunderlägg. De gamla hade sett sina bästa dagar och de här hittade jag på Porthouse när jag och tjejerna var i Kosta.
Det bästa med dem är att det är mönster på en sida, vilket jag hoppas ska hjälpa oss att få kladdet på en sida stället för bägge ;-)


Avslutar med att skicka ett STORT GRATTIS till vår älskade dotter ❤️

Nu tror jag att det är dags att läsa ikapp lite bloggar :D
Ha en härlig fortsättning på veckan. Tjingeling

3 kommentarer:

Meta sa...

Fin filt.Ser så härlig ut att kura under.
Så fin er dotter är.
Ha det gott
Kram Meta

Anonym sa...

Tack så mycket mamma! <3

HWIT BLOGG sa...

Så fin bild på din dotter! Åh den där pläden ser mysig ut...svårt att hitta fina plädar tycker jag!
Kram från Titti