onsdag 30 mars 2016

Praktiskt stöd i köket


Ni vet det där man tänker på men aldrig kommer till skott med. Just en sån påskpresent fick vi av sonens flickvän, ett superpraktiskt bok-/ipadstöd i oljad ek.

Helt perfekt när händerna är kladdiga och recept ska läsas. Lika bra när recept ska skrivas, men då helst med okladdiga händer ;-)
Det här kommer från Åhlens, presentpappret var ganska avslöjande ;-)


Men nu blev jag minsann sugen på hembakade och laktosfria croissanter, undrar när jag ska få en dag över till det?

Phuih, efter förra veckans psykiska bergodalbana och den gångna påskhelgen är jag alldeles dagvill, men ha en härlig onsdagskväll, tror jag ;-)

Tjingeling

2 kommentarer:

Meta sa...

ojdå snart är det torsdag och veckan är snart slut. Allt rusar iväg inte undra på att det snurrar. Jättefint bokstöd. Så bra det är.
Ha det gott i morgon
Kram Meta

Rost och rädisor sa...

Fint stöd och så fint med påskkortet i hänkeln! Grattis i efterskott!
Snacka om dagvill... jag höll på att missa mannens födelsedag i tron att jag hade en dag till på mig.
Ha det gott
/Anette