tisdag 10 november 2015

Mjukt, skrynkligt och mjukt


Nämnde jag mjukt och skrynkligt ;-)
Kunde nämligen inte låta bli att köpa på mig ytterligare ett set med påslakan av renaste lin :-)
De här är nästan vita, eller så vitt som lin kan bli.


Kommer att bli ljuvligt att krypa ner mellan nytvättade, skrynkliga och mjuka lakan och dubbla duntäcken.


Dag två av C9 är till ända och de som vet, säger att det värsta är över :-) Men jag måste säga att det enda jobbiga har varit att komma på HUR jag ska få i mig de olika konsistenserna och udda smakerna. Men jag har hittat mina knep, så nu är det bara att köra vidare på de följande sju dagarna.
Aloe vera blandar jag med osötad juice, fiberpulver med varmt te och proteinshaken med mandelmjölk.

I kväll kokar jag bönor till världens godaste bönsallad och har blötlagt ärtor till ärtsoppa. Så gissa vad jag ska äta de närmaste kvällarna ;-)

Här blåser det i kväll, så jag ska nog krypa ner, lyssna på vinden och insupa lite advent- och julinspiration.

Ha en fin kväll och en bra start på morgondagen. 
Tjingeling

1 kommentar:

Meta sa...

Kan bara säga lycka till med dieten jag skulle inte klarat det. Visst är de härliga linnelakana Tänkte att det ska jag nog ha till nya stugan i nästa sommar( då är vi kanske klara med allt inne så vi kan bo där)Vi har ju lillstugan och det duger bra det med. Där får våra gäster bo sen .
Ha det gott
Kram Meta