måndag 9 november 2015

Kura skymning


Det är inte utan att det är mysigt att krypa upp i fåtöljen med ett magasin, en tekopp och en yllepläd. Några tända ljus gör inte heller ont i dag ;-)


Är rätt mör i kroppen efter helgens flyttande, men jag tror att min första dag med C9 gjort mig ännu mörare :o


Jag är inte hungrig, men jag begriper inte hur jag ska kunna få i mig de väldigt speciella smakerna och konsistenserna :o Men jag är ju envis, så .......


Hyacinterna ramlade jag över på Ikea i fredags och kunde inte låta bli dem. Jag formligen älskar vita hyacinter :-) I mina gamla glassformar gör de de sig extra bra.


Brickborden fick dottern över vid flytten, så de får bli lite avlastning i vardagsrummet till det blir klart, sen får vi väl se vart de tar vägen.

Ha en härlig kväll och en bra start på morgondagen. Tjingeling

2 kommentarer:

Meta sa...

Fattar inte hur man orkar ställa upp med flytter så där hoppas det var sista gången för er också.
Höll i hyacinter p torget i lördags men jag klarade av att motstå. det får bli efter nästa helg tror jag
Ha det gott i veckan
Kram Meta

HWIT BLOGG sa...

Åhh bara jag ser ORDET flytt blir jag trött hi hi! Japp de första hyacinterna är inköpta, gick liksom inte att motstå...
Ha en fin dag i grådasket!
Kram Titti