söndag 12 april 2015

Blåsigt värre ......


.... så snabbt vädret slog om! I går kväll började det regna och mitt i natten blåste det så att det knakade i hela huset.
I morse var solen framme igen, men vilken blåst! Det var tur att jag hann med lite i trädgården i går:-)
Förmiddagen ägnades åt lite paj-bak och dammråttjakt med snabeldraken.

Eftermiddagen tillbringade maken och jag på golfbanan, väl påklädda med både vindställ, vantar och mössa :o


Jag måste bara tipsa om den "ogräspannacottan" jag gjorde till förrätt igår, den blev inte alls dum och receptet finns HÄR.

Dags att packa resväskan för en ny tur till huvudstaden, några dagars jobb på kontoret där uppe innan det bär hemåt igen.

Ha en underbar söndagskväll. Tjingeling ♥ ♥

1 kommentar:

Meta sa...

Hoppas du får några fina dagar där, ska visst bli lite bättre väder igen
Ha det gott
Kram Meta