tisdag 24 mars 2015

Våren som kom av sig .......


....... den kom av sig, men bara lite. Värmen försvann men solen lyser ändå, så jag njuter av solljuset från andra sidan fönstret och en tänd brasa efter jobbet.


Det lite kallare vädret är inte bara av ondo. Tack vare kylan kan vi fortfarande njuta av de allra första vårblommorna, tillsammans med efterföljarna som så sakta fyller på. Scilla, pärlhyacinter och påskliljor, snart står de på parad i rabatter och gräsmatta.


Två arbetsdagar av fem är redan avslutade. Med de underbaraste av rosor önskar jag en härlig tisdagskväll. 

Tjingeling ♥ ♥

1 kommentar:

Meta sa...

Det går fort dagarna och bra är det när det är så här trist ute. Sol även hos oss idag Nu väntar jag bara på torsdag och fredag då jag skall till Mässan i Stockholm
Ha en fin och bra mitt i veckan
Kram Meta