söndag 8 mars 2015

Så var det ju det där ......


........ med utlottningen av armbandet från For Life. Den vinnande kommentaren var anonym och löd:

"Ett fint, utstickande smycke som visar på detta fantastiska arbete kring alla dessa hemska cancerformer. Jag vill absolut delta i utlottningen för chansen att kunna få sätta ytterligare ett armband med ett betydelsefullt budskap kring min handled <3
Kramis"

GRATTIS!!
Maila mig på catarina_davidsson(snabel a)hotmail.se, så skickar jag armbandet snarast.

Ha en bra söndag. Tjingeling ♥ ♥

3 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Vilken fin kommentar. Grattis till vinnaren. Kraaam Pia

Anonym sa...

Värdig vinnare, en mycket fin kommentar, grattis hälsar Elisabeth

Anonym sa...

Ååh vad glad jag blir! Tack så hemskt mycket för vinsten, ska bära det varje dag, på vänster handled närmast hjärtat. Det betyder.