torsdag 12 februari 2015

Det gör ont .......


.... det gör ont när knoppar brister, sägs det. Men jag vet inte jag :-) jag tycker det är vackert och gör inte det minsta ont.


Kvistarna jag plockade in förra helgen börjar redan slå över i grönt och blomknoppar börjar spricka. Helt underbart!


Instrumenten har börjat åka fram efter målningen, härligt med inredningsdetaljer som även kan användas. Om man nu kan spela då ;-) för det kan minsann inte jag, men andra i familjen både kan och gör det.


Fyra av fem arbetsdagar avklarade för den här veckan och i morgon är det fredag. Visserligen ingen halv fredag som jag är bortskämd med, men jag överlever ;-)

Ha en underbar torsdagskväll. Tjingeling ♥ ♥

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Vad härligt med instrumenten i inredningen. Jag förstår ju att det spelas på dem ibland. Jag trycker inte eller att det gör ont när knoppar brister, inte inomhus i februari. Fast ibland på våren så kan jag fatta att det gör ont.. Kraaam Pia